ثبت و ذخیره اطلاعات مخاطبان یک چیز است و مدیریت آن یک چیز دیگر. مدیریت مخاطبان (حقیقی و حقوقی) الزامی است، مگر اینکه از دست دادن مشتری (یا یک فرصت فروش) اهمیتی برایتان نداشته باشد. وقتی اطلاعات مخاطبان خود را تحت کنترل و مدیریت ندارید، باید بگویم ضرر کرده اید.

به مرور زمان که کسب و کار شما بزرگ تر می شود، مخاطبان و مشتری های شما هم بیشتر می شود و اگر لیست مشتریان و مخاطبان خود را بصورت سیستمی مدیریت نکنید احتمال بروز خطا بیشتر می شود و در عمل استفاده از این ظرفیت برای شما مقدور نخواهد بود.

امکان ثبت اطلاعات کلیه شرکت ها

شامل: نام شرکت، نوع شرکت (سهامی خاص، عام، دولتی، خصوصی و ...)، برند، کد اقتصادی، شناسه ملی، درآمد، میزان اعتبار، شماره ثبت، سال و تاریخ دقیق تاسیس، تعداد کارکنان، تصویر آرم شرکت، کلیه اطلاعات تماسی به تعداد نامحدود اعم از تلفن و فکس (شامل کد کشور، شهر، شماره تلفن، داخلی)، موبایل، ایمیل، وب سایت، آدرس کارخانه، آدرس دفتر مرکزی، کد پستی، صندوق پستی، نقشه گوگل مپ، وضعیت مالکیت (استیجاری، ملکی..)، گواهینامه های مدیریتی، مجوزهای لازم، گروه بندی چند سطحی، زمینه فعالیت، اطلاعات حساب بانکی، پارتنر خارجی و...

امکان ضمیمه کردن فایل های مرتبط با شرکت در پرونده هر شرکت به صورت مستقل

ضمیمه کلیه فایل ها و اسناد مربوط به این شرکت از قبیل تصویر مجوزهای تولید، تصویر گواهینامه ها و ... با فرمت و حجم دلخواه.

امکان جستجو در لیست شرکت ها بر اساس کلیه فیلدهای فوق

جستجو به دو شکل جستجوی مشابه و جستجوی برابر با مقدار وارد شده، قابل انجام است.

امکان چاپ از لیست اطلاعات

چاپ بر اساس جستجوی دلخواه از لیست اطلاعات و یا بر اساس مرتب سازی لیست اطلاعات.

.