افراد فعال در حوزه ارائه خدمات آرایشی و زیبایی، اغلب آن قدر مشغول خدمت رسانی به مشتری هستند که برخی اوقات مدیریت مشتریان متعدد و خدمات متنوع برای آن ها دشوار است. این مشکل در روزهایی از سال مانند نوروز و اعیاد مذهبی بیشتر بروز می کند که منجر به از دست دادن مشتریان می شود.در حقیقت مدیریت صحیح و حرفه ای سالن زیبایی، منابع مالی و منابع انسانی در موفقیت این شغل تاثیر قابل ملاحظه ای دارد. این جاست که نرم افزاری برای مدیریت سالن به مدیران آرایشگاه و سالن داران کمک می کند نوبت های مشتریان را به راحتی برنامه ریزی کنند که در افزایش بازده و سودآوری حرفه آرایشگری مثمرثمر است.

نرم افزار CRM سالن زیبایی چیست؟

نرم افزار CRM سالن زیبایی بر اساس نیازهای سالن های زیبایی خصوصی شده است و بخش های صندوق سالن زیبایی، مدیریت میزهای سالن زیبایی، مدیریت آرایشگرها و مدیریت تمامی خدمات قابل ارائه در سالن زیبایی را دارا می باشد. با استفاده از این برنامه دریافت گزارش عملکرد روزانه سالن زیبایی، گزارش عملکرد هر آرایشگر و ایجاد پرونده برای هر مشتری و تخصیص امتیاز به هر مشتری به راحتی امکان پذیر خواهد بود.

نرم افزار آرایشگاه قابلیت یکپارچگی با نرم افزار باشگاه مشتریان به منظور وفادارسازی مشتری و جذب مشتریان را دارد. هر مشتری در کنترل پنل اختصاصی به سوابق و امتیازات خود دسترسی کامل دارد.

نرم افزار CRM مدیریت سالن زیبایی برای چه سالن هایی مناسب است؟

سالن های زیبایی عروس (عروس سرا)

آرایشگاه های زنانه

پیرایشگاه های مردانه

سالن های مانیکور و پدیکور

سالن های کوتاهی مو و شینیون

سالن های رنگ، مش و لایت

سالن های هاشور و میکروپیگمنتیشن

سالن های اکستنشن مو و مژه

و...

برترین ویژگی های نرم افزار CRM سالن زیبایی

در این بخش، برخی از مهم ترین ویژگی های نرم افزار آرایشگاهی را ذکر کرده ایم:

ثبت سوابق مشتری

در نرم افزار مدیریت آرایشگاه و سالن زیبایی، هر مراجعه کننده برای خود دارای یک پرونده اطلاعاتی می باشد، شما به راحتی می توانید امور انجام شده در هر مراجعه را در پرونده مشتری ثبت کنید.

اطلاعات تکمیلی مانند تاریخ تولد، تاریخ ازدواج و... را در کنار مشخصات اولیه مشتری ثبت کنید تا با تبریک ِ تاریخ های تاثیرگذار و ارائه تخفیف های ویژه در جهت برندسازی سالن زیبایی حرکت کنید. تصویر مشتری را برای دسترسی سریع یا مستند کردن رنگ یا سبک مورد علاقه شان به راحتی ذخیره کنید. در ادامه پروفایل مشتری با ثبت فرم های مشاوره و رضایت سنجی تکمیل خواهد شد.

پروفایل مشتریان و آرایشگران در نرم افزار مدیریت سالن های زیبایی

تعریف خدمات سالن زیبایی

به سادگی خدمات گوناگون آرایشی را به تفکیک آرایش مو، آرایش چهره، ناخن، پاکسازی پوست و... تعریف کنید و شاهد رشد سالن زیبایی خود باشید. در این قسمت از نرم افزار امکان تعیین تعرفه خدمات آرایشی و درصدی از این تعرفه که به عنوان پورسانت به آرایشگر تعلق می گیرد نیز وجود دارد.

تعریف خدمات سالن زیبایی در نرم افزار مدیریت آرایشگاه طلوع

نوبتدهی سالن زیبایی

فقط چند کلیک طول می کشد تا اپراتور نوبت مشتری را رزرو کند. وظیفه یادآوری را بسپارید به برنامه! هشدار آن یک روز قبل یا هر زمان که شما بخواهید، با پیامک به مشتری و آرایشگر اعلام می شود.

نوبتدهی در نرم افزار CRM طلوع نسخه سالن زیبایی

ارسال پیامک

ارسال پیامک خودکار به وسیله نرم افزار سی آر ام به افزایش مشتری مداری کمک می کند. به عنوان نمونه برای ارسال پیامک های اتوماتیک در تبریک رویدادهای مهم مانند تبریک سالگرد ازدواج، تولد و.. و همچنین پیامک های اطلاع رسانی مانند تاریخ یادآوری حضور در سالن و ... کاربرد دارد.

اتصال به کالرآیدی

نرم افزار آرایشگاه با کالر آیدی لینک می شود که برای شناسایی تماس گیرنده در زمان پاسخگویی به تماس تلفنی کارایی دارد و این سیستم را کامل تر می کند.

اتصال به دستگاه پوز و فیش پرینتر

پرداخت باید سریع، ساده و بدون دردسر انجام شود. در نرم افزار سالن زیبایی به راحتی خدمت موردنظر را انتخاب کنید و عملیات پرداخت شامل چاپ قبض از فیش پرینتر و پرداخت از دستگاه پوز را کاملا یکپارچه انجام دهید.

اتصال نرم افزار CRM طلوع نسخه سالن زیبایی به دستگاه پوز و فیش پرینتر

برنامه وفاداری و امتیازدهی

توسعه فروش و بازاریابی آرایشگاه و سالن زیبایی انکارناپذیر و حیاتی است. ما به سالن های زیبایی برای جذب مشتری بیشتر سیستم کارت وفاداری و امتیازدهی را پیشنهاد می کنیم. در این سیستم با رجوع به کارت سوابق مشتری و بر اساس تکرار خدماتی که هر شخص از مرکز دریافت می کند از خدمات و تخفیفات بهره مند شود.

باشگاه مشتریان

استفاده از برنامه های وفاداری به ایجاد روابط پایدار با مشتریان کمک می کند. راه اندازی باشگاه مشتریان در آرایشگاه ها از اقداماتی است که مشتری احساس می کند خدماتی که ما به او ارائه می دهیم مخصوص شخص او است و این موضوع نقش مهمی در شکل گیری و انتقال یک تصویر مثبت در ذهن مشتری خواهد داشت.

نظرسنجی

دریافت نظرات، انتقادات و پیشنهادات مشتریان تکنیک مجرب و مدبرانه ای است که نقاط قوت و کاستی ها را به ما نشان می دهد. بکارگیری یک سامانه نرم افزاری قوی برای پیاده سازی نظرسنجی های دوره ای و دائمی راجع به کیفیت خدمات، عملکرد آرایشگران، رفتار پرسنل و امکانات سالن در برطرف کردن نواقص و تقویت توانایی ها کارساز است.سامانه نرم افزاری برای نظرسنجی و رضایت سنجی مشتریان آرایشگاه

گزارشات

گزارش های دقیق مالی و عملکردی از ضروریات نرم افزارهای مدیریت سالن است. به این ترتیب می توانید آگاهانه تصمیم بگیرید. مشاهده و پیگیری گزارشِ خدمات انجام شده برای هر مشتری و توسط هر آرایشگر و فراتر از این ها گزارشاتی که به ساده سازی حسابداری کمک می کند مانند: گزارش بدهکاری و بستانکاری مشتری و آرایشگر و پرسنل سالن.گزارش گیری در نرم افزار سالن زیبایی طلوع

نرم افزار CRM مدیریت سالن زیبایی

امکانات نرم افزار CRM سالن زیبایی

  1. ثبت اطلاعات مشتریان
  2. تعریف کلیه خدمات آرایشی
  3. پذیرش مشتریان توسط اپراتور و صدور فاکتور
  4. چاپ فیش های خدمات (برای هر خدمت یک فیش جداگانه)
  5. گرفتن خروجی اکسل
  6. ثبت اطلاعات آرایشگران
  7. دریافت گزارش عملکرد هر آرایشگر بر اساس درصد تعیین شده
  8. تعریف میزهای آرایش
  9. دریافت گزارش عملکرد هر میز آرایش به صورت جداگانه
  10. ضمیمه کردن عکس مشتریان قبل و بعد از دریافت خدمات
  11. گزارش های متنوع و سریع بر اساس فاکتورها، آرایشگر، خدمات
  12. ارسال و دریافت اتوماتیک نظرسنجی از طریق پیامک
  13. ارسال پیام کوتاه به صورت هوشمند بر اساس تاریخ تولد و ازدواج

همچنین :

  • لینک به نرم افزار صندوق فروش سالن زیبایی

  • اتصال به نرم افزار باشگاه مشتریان سالن های زیبایی

  • امکان لینک به کارت های وفاداری

  • قابلیت اتصال به نرم افزار حسابداری سالن زیبایی

.