تا بحال فکر کرده اید، اگر امکانی فراهم بود که از طریق داشبورد CRM خود مستقیماً تماس برقرار کنید، چطور میشد؟ این ایده واقعا عالی است و عملکرد شما و تیم فروش تان را کارآمدتر می کند.

یکپارچه سازی CRM با سیستم تلفنی، بسیار مهم است. سالهاست که دو سیستم تلفنی استریسک (Asterisk) و الستیکس (Elastix) بسترعالی برای تماس های تلفنی ایجاد کرده اند.

با استفاده از ماژول وُیپ، می توانید تماس های خود را از طریق استریسک یا الستیکس مستقیماً در داشبورد CRM برقرار کرده یا دریافت کنید. مخاطب خود را پیدا کنید، روی آیکون تلفن کلیک کنید و به مخاطب خود وصل شوید.

قابلیت های سیستم تلفنی

ذخیره جزئیات تماس

ذخیره فایل صوتی در پروفایل مخاطبان و دسترسی به اطلاعات با توجه به سطح دسترسی تعیین شده از جمله قابلیت های سیستم تلفنی است.

منوی صوتی (تلفن گویا)

حتما شما هم تجربه تماس با سازمان هایی را داشته اید که با پخش خوش آمدگویی به کاربر می گوید به منظور بهره مندی از هر خدمت، چه عددی را وارد کند. این کار بدون دخالت منشی انجام می پذیرد. بعد از انتخاب عدد، مرکز تلفن، تماس را به واحد موردنظر منتقل می کند. پس از قطع تماس، فایل تماس ذخیره و به CRM متصل می شود.

صندوق صوتی

با استفاده از سرویس صندوق صوتی، می توانید در صورتی که اپراتور مد نظرتان پاسخگوی تماس نبود، در صورت تمایل به صورت صوتی پیغام بگذارید.

تعریف داخلی نامحدود

در سیستم تلفنی VOIP هیچ گونه محدودیتی در تعریف داخلی وجود ندارد و می توانید به تعداد کارمندان یا اپراتورها شماره داخلی اضافه کنید.

انتقال تماس

امکان انتقال تماس از دیگر قابلیت هایی است که سیستم های تلفنی فراهم می آورد. با انتخاب شماره داخلی برای هر فرد، می توانید بعد از برقراری تماس، تماس را به شخص دیگر انتقال دهید.