کسب و کارها برای افزایش نرخ تبدیل مشتریان و درگیر کردن مخاطبان خود از پیام کوتاه استفاده می کنند. پیام های شخصی شده نرخ پاسخ بالاتری دارند، در نرم افزار CRM امکانی فراهم شده تا در عرض چند دقیقه پیام خود را ایجاد و به طور خودکار در تاریخ و ساعت مشخصی به مخاطبان ارسال کنید.

هنگامی که شما قصد دارید برای گروهی از مشتریان SMS ارسال کنید، کافی است با صرف کمترین زمان گروه مدنظر خود را انتخاب کنید و سپس نسبت به ارسال SMS اقدام نمایید. این پیامک ها در قالب های استاندارد از پیش تعیین شده ارسال می گردند.

قالب های تعیین شده می تواند شامل نام شخص، نام شرکت یا هر نوع اطلاعات دیگری باشد، در این حالت پیام ها به نام شخص دریافت کننده ارسال می گردد که اثرگذاری بیشتری دارد. بعد از ارسال پیام، ارتباطی به صورت اتوماتیک برای این شخص یا شرکت ثبت می گردد.

جهت ارسال پیامک، امکان استفاده از سامانه های پیامکی متداول از قبیل: مگفا، آتیه داده پرداز، رهیاب، ایرانیان SMS ، پارسی نیک و... فراهم می باشد که هزینه عضویت و شارژ SMS در این پنل های SMS برحسب تعداد SMSهای شارژ شده، متفاوت است. برای کار با پنل های اس ام اس، نیاز به سیم کارت نیست و فقط کافی است به اینترنت متصل باشید.

علاوه بر سامانه پیامکی، به منظور ارسال پیام کوتاه می توان از مودم جی اس ام (GSM) استفاده کرد که در این روش پیامک از طریق سیم کارت ارسال می گردد. مدل هایی نظیر Tatung و Siemens و Maestro که به موبایل های صنعتی معروفند، مناسب هستند. مدل های مختلف این دستگاه به علت تفاوت در سرعت انتقال اطلاعات و همچنین حجم SMS های ارسالی قیمت های مختلفی دارند که در صورت خرید هر دستگاه از جانب شما و تست از جانب ما، قابلیت کار با نرم افزار موجود است. همچنین جهت ارسال SMS از طریق سیم کارت، می توانید از گوشی های موبایلی که دارای فناوری GSM هستند استفاده کنید.

.