یکی از دستاوردهای نرم افزار CRM نظارت بر عملکرد کارکنان سازمان در بخش های بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش می باشد. این امر با تهیه گزارش عملکرد روزانه پرسنل میسر است.

هدف اصلی نرم افزار سی آر ام افزایش میزان رضایت مشتریان و در نهایت افزایش شاخص وفاداری مشتریان می باشد. افزایش شاخص وفاداری مشتریان، سود سازمان را تضمین خواهد کرد. هیچ سازمانی بدون نظارت درست و صحیح نمی تواند برنامه های توسعه و رشد خود را هدایت نماید .

نرم افزار سی آر ام به عنوان یک سیستم چند وجهی می تواند در عین تمرکز روی مشتریان، روی عملکرد پرسنل و کارکنان هم نظارت داشته باشد . کلیه فعالیت های بازاریابی، فروش و خدامات پس از فروش در نرم افزار سی آر ام تفکیک شده و به صورت کاملا گویا قابل گزارش گیری می باشد .

پرسنل و کارکنان نیز بدون اتلاف وقت جهت تهیه گزارش های عملکرد روزانه تنها با درج ثبت فعالیت روزانه عملا گزارش عملکرد خود را در سیستم ثبت می کنند.

در نرم افزار CRMمدیر سیستم می تواند در هر ساعت از شبانه روز اقدام به دریافت گزارش و کنترل فعالیت های کارکنان نموده و با استفاده از ابزارهای متصل به نرم افزار سی آر ام مثل سیستم ارسال و دریافت SMS ،سیستم ارسال و دریافت ایمیل، فکس و ذخیره فایل صوتی مذاکرات و ... با جزئیات فعالیت های انجام شده در سیستم گزارشهای کاملا کاربردی دریافت نماید.

شرکت نرم افزاری ایده پرداز طلوع، با داشتن 20 سال سابقه در بازار CRM، یکی از بهترین نرم افزار های CRM را تولید کرده است، همچنین این شرکت در سالهای اخیر با توجه به نیاز و استقبال مشتریان، نرم افزار یکپارچه کسب و کار شامل نرم افزار CRM، باشگاه مشتریان، نرم افزار حسابداری، فروشگاه اینترنتی و صندوق را به بازار ارائه داده است.