.

بیمه بخشی ضروری یک زندگی مدرن است. تجربه نشان داده که انسان ها در طول عمر خود با چالش های غیرمنتظره مواجه هستند، گاهی یک بیمه نامه خوب، تنها چیزی است که می تواند زندگی را از نابودی مالی نجات دهد.

با این وجود، بیمه گذاران هنگام انتخاب خدمات بیمه بسیار با احتیاط عمل می کنند. همچنین جای تعجب نیست که بازار بیمه بسیار رقابتی است و شرکت ها و نمایندگی های بیمه برای کسب مشتریان جدید به شدت رقابت می کنند. در چنین فضای رقابتی، انتخاب راه کارهای فناوری اطلاعات می تواند در رونق و درخشش کسب و کار موفق ظاهر شود یا عاملی باشد که شرکت را از بین ببرد.خوشبختانه دسته ای از نرم افزارها وجود دارد که عملکرد نمایندگان بیمه را فوق العاده قدرتمند می سازد. نرم افزار ارتباط با مشتریان بیمه (CRM) متناسب با فرآیندهای خاص و گردش کار مورد استفاده در نمایندگی های بیمه طراحی شده است که می تواند بهره وری عملیات داخلی (صرفه جویی در وقت و هزینه) و تجربه مشتری را بهبود بخشد.

نرم افزار CRM نمایندگی های بیمه چیست؟

نرم افزار CRM بیمه با توجه به نیازهای خاص شرکت های خدمات بیمه ای به منظور اتوماسیون فعالیت های داخلی، ساده سازی گردش کار و بهبود شبکه فروش نمایندگی های بیمه طراحی شده است تا فعالیت های نمایندگان بسیار سریع تر و دقیق تر صورت گیرد.نرم افزار CRM بیمه بیشتر فرآیندهای پیگیری و تعامل با مشتری، برنامه ریزی، گزارش گیری، فروش و بازاریابی را به طور خودکار انجام می دهد، استفاده از کاغذ را حذف می کند و به نماینده اجازه می دهد تا به جای وارد کردن داده ها، مرتب سازی پرونده ها و جزئیات پیش پا افتاده، روی توسعه کسب و کار و خدمات مشتری تمرکز کند.

عملکرد بهتر دفاتر بیمه منجر به بهبود تجربه مشتری می شود که به خودی خود می تواند به یک تمایز رقابتی تبدیل شود و به شما کمک کند مشتریان بیشتری بدست آورید.

معرفی نرم افزار CRM ویژه نمایندگی های بیمه

نرم افزار CRM نمایندگی و شرکت های خدمات بیمه ای طلوع به منظور جذب مشتریان ارجاعی بیشتر، ارتباط موثر توام با رضایت مشتریان، رفع تمامی نیازمندی های نمایندگی ها و کارگزاری های بیمه طراحی شده است. از ویژگی های ممتاز نرم افزار CRM بیمه تعریف درصد کارمزد بیمه بر حسب رشته های مختلف بیمه، محاسبه کارمزد بازاریابان، ارسال آلارم در صورت پایان اعتبار بیمه نامه، گزارش های گوناگون مالی و کارمزدی و... می باشد.

امکانات نرم افزار CRM ویژه نمایندگی های بیمه

  1. امکان تعریف شرکت های بیمه گر با جزئیات دلخواه
  2. امکان تعریف بیمه گزاران حقیقی و حقوقی
  3. امکان تعریف بیمه شوندگان در بخش حقیقی و حقوقی به صورت زیر مجموعه یک سازمان یا شخص حقیقی (همسر، فرزند، همکار، افراد تحت تکفل، پدر، مادر و...)
  4. امکان رتبه بندی مشتریان براساس اولویت های مورد نظر
  5. امکان تعریف کلیه خدمات بیمه ای وابسته به شرکت های بیمه گر
  6. امکان گروه بندی انواع خدمات بیمه ای
  7. امکان تعریف زیرگروه برای اشخاص
  8. امکان تعریف کارمزد حوادث، مالیات تکلیفی، کارمزد معافیت، کارمزد امراض، درصد امراض، درصد کارمزد وصول 1 تا 5 سال، کارمزد وصول 6 تا 20 سال، درصد کارمزد عمر سال اول، کارمزد عمر سال سوم، کارمزد عمر سال چهارم، کارمزد عمر سال پنجم، درصد سال ششم به بعد.
  9. امکان تعیین درصد از فروش بیمه نامه برای مشاورین فروش در بخش اموال و اشخاص به صورت مجزا
  10. امکان درج شماره بیمه نامه به صورت دستی
  11. امکان درج شماره کد شناسایی به صورت دستی
  12. امکان درج صادرکننده بیمه نامه
  13. امکان درج اقلام بیمه نامه
  14. امکان درج شیوه پرداخت به همراه ثبت اسناد دریافتی (سال پرداخت، نقد یا چک، واریز (شماره واریز)، تعبیه بانک، شماره حساب، شماره چک، میزان اعتبار، محاسبه مانده بدهکاری
  15. امکان ثبت مبلغ حق بیمه پایه
  16. امکان تعریف الحاقیه ها با جزئیات نوع الحاقیه، تاریخ الحاقیه، شماره الحاقیه، حق بیمه اضافی، حق بیمه برگشتی، موضوع الحاقیه
  17. محاسبه کارمزد دریافتی و کارمزد پرداختی در هر بیمه نامه
  18. امکان تعریف تاریخ های مورد نیاز مانند تاریخ اعتبار، تاریخ انقضا و تاریخ پرداخت

.