اکثر کلینیک های زیبایی که با مراجعان متنوعی سر و کار دارند و بعد از مدتی که مراجعین آنها افزایش پیدا می کند برای نگه داری پرونده ها و سوابق دچار مشکل می شوند.

این کلینیک ها برای جذب تعداد مراجعین بیشتر، معمولا نیازهای خاصی دارند. از جمله نیازهایی که کلینیک های زیبایی با آن مواجه هستند این است که اطلاعات مراجعان به صورت یکپارچه نگه داری شود. اما ممکن است این اطلاعات، سوابق و پرونده مراجعه کنندگان در فایل های اکسل و وُرد نگه داری شود.

ما به این مجموعه ها، نرم افزار CRM کلینیک زیبایی را پیشنهاد می کنیم.

نرم افزار مدیریت مطب و کلینیک شامل موارد زیر است:

پرونده مشتری

در نرم افزار کلینیک زیبایی، هر زیباجو یا مراجعه کننده برای خود دارای یک پرونده اطلاعاتی می باشد، شما به راحتی می توانید امور انجام شده در هر ویزیت مراجعه کننده را در پرونده او ثبت کنید و مدارک و عکس های گرفته شده و ریز سوابق را در پرونده اش ضمیمه و بایگانی کنید تا زمانی که مجدد مراجعه می کند به راحتی بتوانید به سوابق و پرونده دسترسی داشته باشید.

امتیازدهی

موضوع مهم بعدی بحث توسعه فروش و بازاریابی مرکز زیبایی و کلینیک های زیبایی می باشد. ما به کلینیک های زیبایی برای جذب مخاطبان بیشتر سیستم کارت وفاداری و امتیازدهی را پیشنهاد می دهیم. در این سیستم مراجعه کنندگان بر اساس تکرار خدماتی که از مرکز می گیرند میتوانند از تخفیفات کلینیک بهره مند شوند.

باشگاه مشتریان

باشگاه مشتریان برای کلینیک های زیبایی به همین منظور ارائه گردیده تا زیباجو بتواند به راحتی از طریق پروفایل شخصی خود در باشگاه مشتریان به پرونده اش دسترسی داشته و اگر سوالی در خصوص مراحل درمان از پزشکان یا اپراتورهای مجموعه دارد به آسانی بتواند با آن ها در میان بگذارد.

ارسال پیامک

نرم افزار سی ار ام برای کلینیک زیبایی به افزایش مشتری مداری کمک می کند. از جمله اینکه ارسال پیامک ها (اس ام اس های اتوماتیک) در تبریک و رویدادهای مهم مانند اس ام اس تاریخ یادآوری چکاپ، یادآوری ویزیت و ... کاربرد دارد.

اتصال به کالرآیدی

نرم افزار کلینیک با کالر آیدی لینک می شود که برای شناسایی مراجعه کننده در زمان پاسخگویی به تماس تلفنی کارایی دارد و این سیستم را کامل تر می کند.

نرم افزار CRM سیستمی است که در خدمت بازاریابی، فروش، تجزیه و تحلیل است. این برنامه از ویژگی های مفید بسیاری برای کمک به شما در سازماندهی کلیه فرایندهای کلینیک زیبایی استفاده می کند، از زمان بندی قرار ملاقات ها و ارسال یادآوری تا مدیریت خدماتی که ارائه می دهید.

نرم افزار مدیریت مطب و کلینیک