اغلب مدیران و کارشناسان فروش نسبت به نرم افزارهای مدیریت فروش، به دید یک نرم افزار ثبت اطلاعات مشتریان نگاه می کنند. در این مقاله به سایر قابلیت های سیستم مشتریان و فروش اشاره می کنیم.

.

قابلیت های اصلی سیستم مشتریان و فروش

مدیریت لیست تماس

فیلترهای هوشمند و توزیع اتوماتیک تماس از قابلیت هایی است که برای مدیریت لیست تماس ها بکار گرفته می شود.

لیست سرنخ ها را به هر روشی که مایلید فیلتر کنید؛ جنسیت، موقعیت مکانی، نتیجه آخرین تماس و پارامترهای بیشمار دیگر. این کار به شما کمک می کند تا کاملا هدفمند به مشتریان دست یابید.

کار مدیران نیز راحت تر می شود، آنها لیست تماس ها را بین کارشناسان فروش تقسیم می کنند، کارمند فروش تنها کافیست وارد CRM خود شود و شروع به شماره گیری کند.

ثبت تماس های جدید

شرکتها اغلب از لیست تماس بازاریابی استفاده می کنند. در مورد تماسهایی که خارج از لیست crm دریافت می کنید چکار می کنید؟ وقتی یک تماس جدید دریافت می کنید، می توانید آن را در نرم افزار سی آر ام وارد کنید.

تماس و پیگیری تماس

تماس تلفنی و پیگیری با مشتریان را برای کارمندان خود آسان کنید. با خرید شماره های کسب و کارهای محلی هر شهر و منطقه آغاز کنید.

شماره گیری مستقیم از دسکتاپ

با شماره گیری دستی خداحافظی کنید. برقراری تماس تلفنی از داخل crm، زمان کمتری را صرف می کند و از کارهای اضافی که انرژی را تحلیل می برد اجتناب می شود. در نتیجه وقت شما بر روی کارهای ارزشمند مانند مذاکره و پیگیری فروش متمرکز می شود.

ذخیره تماس و سابقه تماس ها

پس از اتمام تماس تلفنی، فایل تماس به طور اتوماتیک در پروفایل مشتری نگهداری می شود. سابقه مشتری، فایل تماس ها، اسناد و موارد دیگر به راحتی در پرونده مشتری ذخیره می شود.

از تماس های ذخیره شده برای بررسی تماس خود، آموزش کارمندان جدید یا نظارت بر پیشرفت کارشان استفاده کنید. فایل تماس را با یک کلیک بارگیری کنید و آن را با تیم خود به اشتراک بگذارید.

یادداشت نویسی

مکالمات را با مرور صحبت های قبلی خود پیگیری کنید. می توانید با مراجعه به گزارش های تماس، یادداشت های تماس و ضبط تماس ها، از تکرار مکالمات قبلی خود صرفه جویی کنید.

شما می توانید تمام مکالمات تلفنی خود را در پنل CRM فروش مشاهده کنید. برقراری تماس، اضافه کردن یادداشت، برنامه ریزی کارها، قرار ملاقات ها، و شماره تلفن های ناشناس را به عنوان یک سرنخ یا مخاطب جدید در نرم افزار سی آر ام اضافه کنید.

.